دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 6518A
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی توشیبا 6518A

نوع:  ایستاده، سیاه و سفید

زمان تهیه اولین کپی: 5.2 ثانیه

سرعت کپی: سیاه و سفید: 65 برگ در دقیقه

وضوح چاپ:  600*2400 dpi

حافظه: 4 گیگابایت

معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6518A

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 6518A یکی از محصول باکیفیت و قدرتمند شرکت توشیبا است که برای استفاده در کسب و کارهایی با حجم کاری سنگین می توان بر روی آن حساب باز کرد! این دستگاه کپی از قابلیت های کپی و پرینت سیاه و سفید (به هر دو صورت یک رو و دو رو اتوماتیک)، اسکن رنگی و سیاه و سفید و ارسال و دریافت فکس برخوردار است و تمام نیازهای شما در این زمینه ها را با بالاترین کیفیت برطرف می کند. از این جهت می توان متناسب با قیمت دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6518A، آن را دستگاهی دارای قابلیت ها و امکاناتی متعدد دانست.

معرفی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6518A

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا 6518A

  • کیفیتی عالی در تهیه کپی سیاه و سفید

اگر قصد خرید دستگاه کپی را دارید تا کیفیتی عالی در کپی را به شما ارائه دهد، دستگاه کپی مدل توشیبا Toshiba e-STUDIO 6518A را مد نظر داشته باشید! رزولوشن کپی این دستگاه برابر با 2400 * 600 dpi است و از این جهت می توان از وضوح، میزان خوانایی و کیفیت تصاویر و متون کپی شده با آن اطمینان کامل داشت! به طوری که حتی کوچکترین جزئیات موجود در سند ورودی، با کیفیتی بسیار مطلوب کپی می شود.

  • کپی هر برگ در کمتر از یک ثانیه!

از دیگر ویژگی های قابل توجه دستگاه فتوکپی ایستاده توشیبا مدل Toshiba e-STUDIO 6518A باید به سرعت چاپ آن اشاره کنیم که برابر با 65 برگ در دقیقه می باشد. در واقع این دستگاه هر کپی را در کمتر از یک ثانیه به شما ارائه می دهد که سرعت بسیار مطلوبی به خصوص در هنگام انجام چاپ های متوالی به تعداد زیاد است. توجه داشته باشید که فتوکپی توشیبا e-STUDIO 6518A قادر به انجام 590 هزار کپی در ماه می باشد و می توان برای چاپ در حجم کاری سنگین مورد استفاده قرار گیرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6518A

دستگاه کپی اداری توشیبا e-STUDIO 6518A در هنگام راه اندازی نیز از سرعت بالایی برخوردار است و تنها به 24 ثانیه زمان برای گرم و آماده به کار شدن نیاز دارد. همچنین این دستگاه کپی اداری اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 5.2 ثانیه ارائه می دهد که به خصوص در زمان هایی که نیاز به چاپ فوری دارید، کارایی بالایی خواهد داشت.

  • توانایی بالا در ارائه پرینت

با استفاده از دستگاه کپی چند کاره توشیبا e-STUDIO 6518A قادر به انجام پرینت سیاه و سفید نیز با سرعت 65 برگ در دقیقه خواهید بود. این دستگاه دارای رزولوشن پرینت 600 * 600 dpi در حالت استاندارد می باشد که می توان آن را به 1200 * 1200 dpi نیز ارتقا داد. با توجه به این مشخصات باید گفت که موارد چاپ شده با دستگاه کپی توشیبا 6518A از وضوح و کیفیتی بسیار مطلوب برخوردار خواهند بود. لازم به ذکر است که این دستگاه کپی امکان انجام پرینت با رزولوشن های 2400 * 600 dpi و 3600 * 1200 dpi بر روی سطوح صیقلی را نیز دارد.

  • مناسب برای تهیه اسکن رنگی از اسناد

مناسب برای تهیه اسکن رنگی از اسناد

دستگاه کپی چهار کاره توشیبا e-STUDIO 6518A در زمینه تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی از اسناد مورد نظر شما نیز کاربرد بالایی دارد. این دستگاه کپی ایستاده به یک اسکنر متصل به منبع تغذیه خودکار (با ظرفیت 300 برگ) مجهز است و قادر به تهیه اسکن با رزولوشن حداکثر 600 dpi می باشد. نکته قابل توجه در رابطه با اسکنر به کار رفته در دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6518A سرعت آن است که برابر با 120 تصویر در دقیقه در حالت یک رو و 240 تصویر در دقیقه در حالت دو رو می باشد. همچنین این اسکنر قادر به ذخیره فایل های خروجی در فرمت های TIFF، PDF تک صفحه ای و چند صفحه ای و JPEG می باشد و نیازهای شما را به خوبی برطرف می نماید.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 6518A

  • چاپ و کپی ماندگار با تونر کارتریجی با کیفیت

در دستگاه کپی سیاه و سفید توشیبا e-STUDIO 6518A از یک تونر کارتریج مشکیِ مدل T6518U استفاده شده است که دارای ظرفیت چاپی معادل با 106600 برگ می باشد. این تونر کارتریج از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و موارد چاپ شده با استفاده از آن دارای ماندگاری بالایی خواهند بود. به طوری که به مرور زمان از کیفیت آنها کاسته نمی شود. چنانچه قصد خرید و دریافت قیمت تونر کارتریج توشیبا را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

تونر و مواد مصرفی دستگاه کپی Toshiba e-STUDIO 6518A

  • مجهز به سینی های کاغذ با گنجایش بالا

در حالت استاندارد دستگاه کپی اداری توشیبا e-STUDIO 6518A به دو سینی 1160 برگی، دو سینی 540 برگی و یک سینی چند منظوره 120 برگی مجهز است و گنجایش کلی 3520 برگی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین امکان استفاده از یک محفظه بزرگ 2500 برگی نیز در این دستگاه کپی توشیبا وجود دارد که با تهیه آن به صورت اختیاری می توانید گنجایش کاغذ دستگاه خود را به 6020 برگ برسانید. در این حالت دیگر نیازی به متوقف کردن عمل چاپ به منظور قرار دادن کاغذ در دستگاه ندارید و می توانید کارهای خود را با سرعت بالاتری به پیش ببرید.

  • مجهز به مودم فکس

دستگاه فتوکپی چند کاره توشیبا e-STUDIO 6518A برای ارسال و دریافت فکس نیز کارایی بالایی دارد. این دستگاه به مودم فکس با سرعت 33.6 kbps مجهز است و قادر به ارسال فکس با سرعت 3 ثانیه به ازای هر برگ می باشد. همچنین امکان ذخیره 100 وظیفه و 2000 مقصد مختلف در حافظه فکس این دستگاه وجود دارد.

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 6518A

  • عملکردی بدون هنگی و کند شدن

عملکردی بدون هنگی و کند شدن

با توجه به اینکه در دستگاه کپی توشیبا e-STUDIO 6518A از پردازنده مرکزی دو هسته ای اینتل با فرکانس 1.33 گیگاهرتز، حافظه رم با ظرفیت 4 گیگابایت و هارد دیسک 320 گیگابایتی استفاده شده، در هنگام کار با دستگاه با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه نخواهید شد و می توانید از عملکرد نرم، سریع و روان آن بهره مند شوید.

  • اعمال تنظیمات به آسانی هرچه تمام تر از طریق صفحه نمایش لمسی

از آنجا که دستگاه کپی اداری توشیبا e-STUDIO 6518A دارای امکانات زیادی می باشد، ممکن است در نگاه اول کار با آن و استفاده از تمام قابلیت های دستگاه مشکل به نظر برسد. اما این دستگاه کپی به یک صفحه نمایش تمام رنگیِ 10.1 اینچی و لمسی برخوردار است و به شما اجازه می دهد تا به ساده ترین شکل ممکن قادر به اعمال تنظیمات مورد نظرتان باشید.

  • سازگار با شبکه های پرسرعت کابلی

برای اتصال دستگاه کپی ایستاده توشیبا e-STUDIO 6518A به کامپیوتر باید از پورت USB و کابل استفاده کنید. این دستگاه کپی دارای پورت اترنت نیز هست و امکان استفاده از آن در شبکه های کابلی پرسرعت وجود دارد. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا بتوانید از دستگاه کپی تحت شبکه توشیبا e-STUDIO 6518A به صورت گروهی و در ارتباط با چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید.

سازگار با شبکه های پرسرعت کابلی

جمع بندی

اگر قصد خرید دستگاه کپی اداری دارید و به دنبال محصولی با دوام و دارای امکانات متعدد هستید، دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 6518A انتخابی کاملاً مناسبی برای شما خواهد بود. این دستگاه کپی چهار کاره هر آنچه را که از یک محصول قدرتمند و مرغوب انتظار دارید برایتان فراهم می آورد و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

شما می توانید برای اطلاع از نحوه خرید دستگاه کپی چند کاره توشیبا e-STUDIO 6518A و یا به طور کلی دریافت قیمت ماشین های اداری به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده ارائه راهنمایی های لازم در زمینه انتخاب دستگاه کپی مناسب با نیازهای شما هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.

دستگاه کپی توشیبا Toshiba e-STUDIO 6518A





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 21 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی